The Elder Scrolls V: Skyrim to gra zasługująca na miano wiecznie żywej nie tylko dlatego, że zaliczenie jej na sto procent to zadanie prawie niewykonalne. Produkcja studia Bethesda Softworks może się także cieszyć potężną kolekcją modów. Już niedługo powiększy się ona o jeszcze jedną pozycję – Enderal: The Shards of Order autorstwa SureAI, która w znanej nam produkcji z 2011 roku zmienia... właściwie każdy element.
Modyfikacja jest kontynuacją innego dzieła tego zespołu,
Nehrim: At Fate's Edge. Pierwsza część była wariacją na temat czwartej części serii
The Elder Scrolls, i to nie byle jaką: serwis
PC Gamer obwołał projekt najlepszym modem 2010 roku. Prace nad
Enderal: The Shards of Order rozpoczęły się już w kilka tygodni od wydania
Skyrim, toteż z pewnością będziemy mieli do czynienia z produkcją jeszcze bardziej rozbudowaną – twórcy zapewniają, że da nam ona nawet do 150 godzin dodatkowej rozgrywki. Rozgrywki, zaznaczmy, znacznie różniącej się od tego, co zaprezentowała
Bethesda:
SureAI zdecydowało się na zaimplementowanie punktów doświadczenia, zastąpiło też Krzyki specjalnymi talentami, które można odblokować w drzewku umiejętności. System walki nie ulegnie zmianom, twórcy moda chcą za to, by starcia stały się bardziej taktyczne – szczególnie w przypadku potyczek z wymagającymi bossami. Ponadto w
Enderal większą rolę odegrają towarzysze bohatera, którzy – w przeciwieństwie do
Skyrim – mają być postaciami o własnej historii i wyraźnym charakterze.
Co prawda
The Shards of Order zostało zapowiedziane już dawno, jednak teraz
SureAI zaprezentowało nam zwiastun z okazji głosowania na najlepszego nadchodzącego moda 2014 roku.
Źródło:
Jakub Mirowski - GRY-OnLine
|
Klemens
|
2014-12-14 14:57:40
|
|